fbpx
logo
Skanderborgvej 232, 2.
8260 Viby J
(+45) 36 97 00 80
mail@nord-ad.dk
Følg os

Her gør annoncekronerne en forskel

Her gør annoncekronerne en forskel

Hvert år udgiver nord advertising magasinet Rudolf, som omdeles til en lang række virksomheder for at give dem inspiration til årets julefrokost. Der findes flere lignende magasiner på markedet, men vi vil vove at påstå, at Rudolf er noget særligt. I julens ånd har vi nemlig valgt at donere en del af annonceindtægterne til Julemærkefonden.

Samarbejdet med Julemærkefonden begyndte i 2016, fortæller Rune Munk Elttør, som er medredaktør på magasinet Rudolf: ”Vi ville gerne skille os lidt ud fra lignende magasiner og samtidig støtte en god sag. Det gav god mening at vælge Julemærkefonden, fordi deres arbejde relaterer sig til jul, ligesom vores magasin. Derfor kontaktede vi dem, og nu er de blevet en fast del af magasinet.”

Spændende artikler fra Julemærkefonden
Julemærkefonden bidrager til Rudolf på flere måder – både ved at levere artikler om deres kamp for at give udsatte børn et liv uden mobning, ensomhed og mistrivsel, men også ved at formidle kontakt til nogle af fondens kendte ambassadører som f.eks. Ole Henriksen og Thomas Evers Poulsen, der velvilligt har stillet op til interviews. ”De har nogle gode budskaber, som vi gerne vil have med, og det er spændende for vores læsere at få noget indhold med gods på, ” siger Rune Munk Elttør.

Annoncørerne bakker op
Hos nord advertising har vi valgt at støtte Julemærkefondens arbejde, ikke blot gennem omtale i Rudolf, men også ved at donere 10 procent af magasinets annonceindtægter til fonden. ”Mange af vores annoncører er rigtig glade for at kunne støtte Julemærkefonden, samtidig med at de markedsfører sig i magasinet,” slutter Rune Munk Elttør.

Ingen kommentarer

Skriv en kommentar